lördag 25 oktober 2008

Dagen med stort D är här

Siri sover i vagnen, trött efter simningen. Jag skall börja damma av skorna, stryka finkläderna, lacka naglarna, fixa håret, söka djupt in i någon låda efter lite smink mm. Ikväll skall det nämligen festas. Ojoj vad det ska bli roligt.
Pappa är hemma igen. Siri får en trevlig överraskning då hon vaknar. Sedan får de leka själva hela kvällen lång. För jag kommer hem först imorgon någongång. Första natten borta från Siri, om jag inte börjar sakna Skrutten allt för mycket så det blir att åka hem igen. Men det tror jag då inte. Det kommer bli så bra så.
Trevlig helg på er allesamman!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hadda a jätte skoj på tjejfesten, å att Siri å J klara e galant...;)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du tar dej lite egentid också, det MÅSTE man för att vara en bra mamma. Och J klarar sej nog alldeles utmärkt, han måste ju också få vara delaktig.

    Jättefint foto, ni är så söta ALLA tre.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad