onsdag 21 januari 2009

Krasslig

Eftersom skrutten fortfarande inte är riktigt frisk, vågar jag inte ha henne att sova ute. Hon hostar och snorar en massa fortfarande. Men att sova inomhus har inte varit något hit direkt. Ca 30 min åt gången i en 3-4 etapper om dagen har hon sovit. Idag dock klämde hon till med 1 h och 45 min mitt i allt. Hon börjar väl vara van med sängen nu antar jag efter ett antal dagar och nätter i vår säng. Eller min får jag väl säga, pappan har vi inte sett skymtet av sen i måndags på morgonen. Månne han kanske infinner sig till middagen ikväll? Det hoppas vi i alla fall.

5 kommentarer:

  1. nämen jens!!! Var har han nu varit och slarvat??! ;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas hon kryar på sig snart!

    Jag har lagt upp en ny rolig tävling på min sida, kika gärna in och tävla om du vill!

    Kram och god natt
    Smilla

    SvaraRadera
  3. oj snorpelle! Hoppas on frisknar till så småningom! Når ska ni kom å häls på na snart?

    SvaraRadera
  4. oj stackars liten .. men kanske hon blir frisk nudå :) Victoria sov å jätte dåligt medan hon va sjuk, men sen då on friskna till sov hon 3h i stäck mitt i allt.. Hoppas de blir bättre snart ! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad