onsdag 11 februari 2009

Tävling

Var med och tävla om ett presentkort a´200 kr(ca 20€)+fri frakt hos Pippilotta.seHos Pippilotta.se finns någonting för alla. Kläder för både stora och små, sovpåsar, skötväskor, smycken, väggdekaler, spaprodukter, leksaker, filtar, möbler...ja allt mellan himmel och jord. Titta in på sidan och se om du hittar något passligt till dig, ditt barn eller kanske en gåva åt någon.

Allt du behöver göra för att vara med och tävla om presentkortet är:
Gå in på Pippilotta.se och välj ut en sak som du skulle vilja ha. Lämna en kommentar här under (kom ihåg namn) och berätta vad du skulle vilja köpa.

Tävlingen pågår till onsdagen den 18.2 kl 21.00
(Jag lottar vinnaren så alla har lika stor chans att vinna)

Lycka till!


22 kommentarer:

  1. OJ , finns ju hu mytchy som helst ti väli på...å ja tror faktiskt ja ska beställ na;) en sak som ja gärna sku ha ti Linns kommande rum så e "Ullmatta krona"...om ja hade pengar...*sjunger* =)

    SvaraRadera
  2. En självlysande pyjamas!! För den pyjamasen Isac har börjar bli för liten, och skulle man ha en självlysande pyjamas så behöver man inte ha på nån nattlampa, man ser ju var han ligger iallafall! Därmed skulle man dra ner på elräkningen! :D Perfekt! ;)

    SvaraRadera
  3. baby art kit deluxe skulle vi köpa..så får vi göra en tavla av hennes händer och fötter på hennes 1 års dag:)

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du vill vara med och tävla!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Om man skulle få välja vad som helst och inte aaaalls behöva tänka på pengar, så skulle jag nog vilja ha en snugglebuggy -åkpåse!:)

    SvaraRadera
  6. åj va skoj med tävling :)
    ja vill såååå ha en "Cool mössa-Cherryblossom Birds" för den e ju såå underbar :)

    SvaraRadera
  7. hmm, fö mychy att väli poa! :D Men tror ja sku ha välja en Sack'n Seat... :)

    SvaraRadera
  8. Jag skulle vilja ha Coolaste babyskon... Guld och silver.

    Jag brukar inte ha tur i tävlingar men gör ett försök iallafall...

    SvaraRadera
  9. Jag sku vila köp nalle puh väggdekaler till Liams nya rum föja tycker die såå söta!!

    SvaraRadera
  10. Jag tror att uttmattan "Krona" skulle passa i fröken E´s framtida rum...

    SvaraRadera
  11. He va massår me saker tennar såm ja sku konn tänk me.. :D Men om ja sku väli äin sak så sku e va en babyhängmatt.. Me en tåli kanske man sku lyckas få in bebis ti sov i EGEN säng.. :)

    SvaraRadera
  12. Mycket bebigt därinne...:O) men om jag vinner vill jag ha Tuffaste gummistöveln i stan, storlek 32/33 rosa!

    SvaraRadera
  13. Ja där hittade man en massa fint...men om jag skulle välja något nu skulle det bli en sack´n seat eller gummistövlar med snören! Jag tror pappan i huset skulle också vilja att A ska ha sådana snygga gummistövlar :)

    SvaraRadera
  14. Snart är våren här, klottigt blir det båd här och där. Ett par stövlar med snören vore tuffa då. Med hink och spade Hej och Hå! :)

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Oj,där fanns mycket fint!!

    Men varsin Helly Hasen fleecetröja skulle nog barnen kunna ha på under halarn när vi är ute i vinterkylan...Kanske vore nått :)

    Veronica

    SvaraRadera
  16. Jag skulle överlägset välja Peltor Kid hörseöskydd. Jag har sagt att jag skall införskaffa ett par säkert åttamiljoner gånger. Men det har såklart aldrig blivit av. Men NU vill jag ha ett par.

    SvaraRadera
  17. Den limegröna t-skjortan "little monster" strl 86-92 skulle passa perfekt åt Axel till sommaren :)

    SvaraRadera
  18. Oj, omöjligt att välja... Men väggdekaler skulle inte vara så tokigt.

    SvaraRadera
  19. Jag skulle absolut köpa en solskyddsdräkt, eftersom vi skall åka till Thailand :)

    SvaraRadera
  20. En Vinteroverall Kanin skulle inte va fel... Halaren från lådan e för liten nu...

    SvaraRadera
  21. Mycke möjligt att Teo skulle känna sig ganska cool i en Levi´s jeansjacka i sommar! En sån skulle han (läs mamma) nog gärna vilja ha.

    SvaraRadera
  22. Va svårt att välja. men om man inte tänker på pengarna så skulle jag nog vilja ha allväders jacka och byxor från helly hansen till min lilla kille. + massor med annat fint :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad