fredag 6 februari 2009

ZzZzZzZ

Man skall för allt i världen inte skryta av sitt barn angående sovandet. Ända sedan jag knappade in här att Siri sover bra, dagar och nätter, har det blivit raka motsatsen. Hon har varit ett monster de senaste nätterna. Vi håller på att gå upp i sömmarna både jag och fadern. Hon vaknar flera gånger per natt nu igen och somnar inte om i första taget. Väckning 06.30, varje dag...vilket jag tycker är allt för tidigt.Tur i oturen sover hon bra på dagarna i alla fall. Dock sover hon 2-3 gånger per dag nu igen eftersom det är mycket tidigare väckning. Ojoj, detta eviga sömnproblem.

4 kommentarer:

  1. Jo, vi är två då. Och det är sååå frusterande då man redan hinner vänja sig OCH TRO att nu sover dom!

    Förresten, jag har alltid en massa trubbel att kommentera hos dig. Alltför ofta så syns inte ordverifieringen. Ibland funkar det om man uppdaterar tre-fyra gånger, men ibland får man inte fram det alls. Vet inte om någon annan har haft problem med det, men iaf blir många kommentarer opublicerade för min del.

    Vi får fortsätta dagen i trötthetens tecken;) Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. jo tack, jag känner till detta dilemma! :( Usch, vad vi sover dåligt för tillfället, och stiger upp med tuppen! :(

    SvaraRadera
  3. suck! här håller vi också på att bli tokiga!liam har sovit dåligt i 1månad nu, inatt har han varit vaken minst en gång i halvtimmen från 02.00-06.30. Snark säger jag bara.
    Hotade med att skicka honom till Kina inatt=/

    SvaraRadera
  4. Alltså varför sover inte våra barn?!?! Verkar som alla skulle ha samma problem just nu. Jag går ju fortfarande och väntar på att Axel ska börja sova om nätterna, har väntat i exakt 9 månader nu...

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad