söndag 22 mars 2009

Kalas

Efter att ha kalasat en hel dag igår var vi riktigt trötta. Siri slocknade kl 21 och vi en timme senare. Det tär på krafterna att kalasa. Nu har vi ätit så mycket tårta och godsaker så det blir att "banta" flera dagar. Siri fick en alldeles egen "barnvänlig" tårta som hon smaskade i sig (dock inte hela tillät vi) Presenterna vällde in från höger och vänster. Hon fick dockor, böcker, kramdjur, badrock, telefon, traktor, matta, tavlor, brio-tax, BabyBjörn potta, mugg, berlock, handuk och pengar. Vi har numera ett vardagsrum som liknar ett lekrum. Det blir att möblera om lite här nu så vi får plats med alla saker.
Även mor fick en och annan present kan jag meddela. Bla en ny kamera, och inte vilken kamera som helst...en Canon EOS 1000D...min blogg kommer förhoppningsvis piffas upp med en massa fina bilder (bara jag lär mig alla funktioner och knappar)

Vi tackar så hjärtligt alla våra gäster för ett fint kalas och för alla presenter!

3 kommentarer:

  1. låter som Siri hade en super dag=)vill ha bildbevis på presenterna å;)

    SvaraRadera
  2. Vilken toppen dag Siri fick å vad många presenter å vilken super härlig tårta :) Stort Grattis till er båda igen!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tårta hon fick :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad