tisdag 28 april 2009

Kaos


Vårt hus är jämnt och ständigt i en kaotisk oreda. Siri tömmer alla lådor och skåp så fort hon slipper till. Drar omkring alla saker och möblerar om lite. Ikväll hittade jag en sko i ett köksskåp och en visp bakom tvättmaskinen, en bajsblöja i tvättkorgen och smutskläder bakom soffan. Det känns helt hopplöst att städa upp efter virvelvinden för efter 5 minuter ser det lika ut igen. Enda hörnan som kan tänkas lämna orörd är lekhörnan.

1år 1månad 1 vecka 1 dag gammal (ung) busunge

6 kommentarer:

  1. Jag har allvarligt funderat på städhjälp. Jag håller på att bli tokig! Och herregud, det är EN stackars unge och jag mäktar inte med.

    SvaraRadera
  2. hehehe.. känns hemtrevligt ju! :)

    SvaraRadera
  3. Hahahaaaa...så roligt e sir ut. No je ju viktigt att utforsk så man väijt sedan kvan allt finns tå mn faktist ska buri hjälp till å lag matin å don åp! =)

    SvaraRadera
  4. Mitt i all oräjd så je di ju no fö söt i alla fall :) Ja fick me e gott skratt åv bilden dina, känder så igen me...

    SvaraRadera
  5. OJ HO HO! Shenn tycker ja att e gaar tillräcklit hårt räi, hör ska man alls hiend mie tå on buri ga?

    SvaraRadera
  6. Syns tydligt att randigt e fortfarande inne å de som gäller hemma hos fam. Lundén-Harf =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad