tisdag 14 april 2009

Solsken

Solen hittade fram tillslut idag. Humöret blir strax mycket bättre så fort solen visar sig lite. Siri sover och jag ligger på soffan och njuter av lugnet.I Norrnäs på påskdagen, Fagerö i bakgrunden

Det som dock är lite konstigt (ni som inte orkar läsa mer sovtjat, sluta läs) är att Siri sover mycket bättre dagtid då pappan lägger henne att sova. Hela helgen har sovlotten dagtid fallit på honom. Hon har sovit nästan exakt 2 h varje dag, oavbrutet. Oftast då jag lägger henne att sova vaknar hon efter 45 min och måste vaggas om lite. Sen somnar hon igen och sover 1 h till. Konstigt.

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Vi kommer på besök runt 16.30. Simon är med. Tänkte komma och piffa upp dagen :) Ser att ni inte har något program idag :) =har dryft ett Siri......

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med 45 min. Det fanns i vårt schema också, och så skulle det vaggas en stund innan man somnade om, om man alls gjorde det... Härlig bild!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad