fredag 15 maj 2009

Man skall inte ropa Hej

Ingen förbättring på Siri ännu. Allt jag har tvingat i henne idag kommer ut tillbaka, en eller annan väg. Trots allt är hon samma pigga glada fröken som vanligt, vilket jag tycker är mystisk. Får jag inte i henne vätska och den börjar hållas kvar tror jag tyvärr att fröken börjar mattas av så småningom. Jag har prövat (nästan) allt i vätskeformat, men inget passar. Den välling hon drack imorse spydde hon ut över min frukost. Härligt liv man har som småbarnförälder ibland!
Nu vaknar hon antagligen så småningom, jag ber till gudarna att hon är glad och sugen på lite dricka :)

4 kommentarer:

  1. Axel drack drickgoggi å saft tå an va sjuk, väljin jieg itt alls.

    SvaraRadera
  2. Det är en envis magsjuka som härjar! Åk till Apoteket och köp Osmosal(smakar inte gott) men kanske hjälper lite så att Siri skrutt inte torkar ut så fort.

    SvaraRadera
  3. Om it on vill ha Osmosal/Floridral kan du jev on salta pinnar ti tugg på, bäre så saltbalansin halls på et ungefär

    SvaraRadera
  4. sir du ha få ne massa tips...men, om e problem med ti få i on na, så bara du får i on en matsked me vaten kvan 15 min så räcker he....förhoppningsvis vill on dreck mäir en så, men som sakt, he räcker...å som Ulle skriver, na salt!!kRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad