tisdag 9 juni 2009

Dag4

På tomten jobbades det i vanlig ordning, kaffepauserna och matpauserna fick de fixa själv, ty jag hade annat för mig. Riktigt skönt att ha en ledig dag. Vi spenderade hela gårdagen ute på vift med mamma/mormor. Vi styrde kosan mot de finska grannkommunerna. Och jag kan meddela att jag spenderade massor med pengar, på mig själv. Det blev både finkläder, vardagskläder och skor. Hurra, min garderob är förnyad, det var verkligen på tiden. Siri fick ett par tights för 4,90 från H&M, det var ungefär allt vad hon fick. Men lika glad var hon för det. Som bonus fick hon tugga lite pizzakanter som avslutning.

2 kommentarer:

  1. nya kläder var mor i huset absolut värd efter allt matkok :)

    SvaraRadera
  2. Vi kör förbi er tomt nu varje dag när vi för barnen till eftiset där. Så fint ställe! Blir spännande att se huset sen när det anländer, fast då för vi nog inga barn till Kåtnäs mera :O)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad