måndag 22 juni 2009

Midsommaren i bilder

Jag vet inte vad som tog åt mig över midsommaren, men kameran föll nästan i glömska. Jag har ytterst få bilder från helgen. Nåja, det viktigaste är dokumenterat
Fredagen spenderades till att börja med på bygget innan vi begav oss mot skären. Betongen hade stelnat och blocken skulle radas ut.

Siri övervakar att allt går rätt till

Det bästa med bygget är baracken och kaffepauserna

Fjantmoster från huvudstadsregionen hade hittat hem till pampas

Kompisen Linn med föräldrar befann sig på grannvillan. Även grannarna andra sidan viken kom på besök (med roddbåt, i regnet) De har tyvärr inte fastnat på bild.

Söndagen fortsatte i byggandets tecken, dock inte dokumenterat. Siri och jag servade med mat och dryck. Tills vi klädde oss fina och for på 4-årskalas till guddottern Minea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad