torsdag 30 juli 2009

God morgon

Vi sliter hårt här med det ena och det andra. Siri har gått och fått 3-dagarsfeber mitt i alltihopa (tror vi). Hon har nu haft hög feber i dagarna 2, vi inleder den tredje dagen idag. I övrigt mår hon toppen, inga övriga besvär.
Jag själv kan börja titulera mig målare så småningom. Igår kväll gick vi löst på pappas 7 km* långa staket. Vi målade tills händerna glödde och staketet var färdig målat. Undras hur många liter färg jag målat upp i år? Kan man få Vip/guldkort från Tikkurila månne?

*okej, nu överdriver jag lite

4 kommentarer:

  1. Suck för feber, och jag som hade tänkt ringa och fråga om ni hade kommit hit idag så sku vi ha fari ner till camping och simmat med barnen i detta sköna väder. En annan gång... :)

    SvaraRadera
  2. Shen å ha vi haft feber.. Vanessa hadd i 4 dagar..men inga prickor..

    SvaraRadera
  3. Hos oss har vi också en sjukling, men min är nog lite för stor för tredagars feber ;O) Hoppas hon kryar på sej!

    SvaraRadera
  4. Ha,ha då kan jag också ansöka om ett sånt kort ;)

    V.V

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad