fredag 24 juli 2009

"Klassträff"

Min snabbrunda till Vasa fyllde alla mina behov igår. Jag hann hälsa på kompisar, bebisar, shoppa lite och avnjuta en god middag i trevligt sällskap.
Det var meningen att vi skulle ha "klassträff" från Yrkesskoltiden i Vasa. Det var dock lite svårt att samla alla med kort varsel så vi var endast 4 glada frisörer som hade passligt. Men fint så, vi hade jättetrevligt. Synd att tiden gick så snabbt, vi kunde ha fortsatt hur länge som helst. Vi hann i alla fall avverka rätt många samtalsämnen. Det gjorde inte så mycket att vi inte var fler. Jag tror vi 4 som träffades var de mest pratglad på klassen så de övriga hade fått svårt att få en syl i vädret.
Jag tackar Becku, Lotta och Jenny för en fantastisk rolig kväll. Vi måste göra om det inom snar framtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad