torsdag 23 juli 2009

Smitare

Nu sitter jag redo och klar att ge mig av. Jag väntar att Siri skall vakna och att gudmor skall infinna sig. Jag tänker smita från allt vad som heter uppassning och husbygge och åka till Vasa. Först skall jag snusa lite bebis, lilla Ninja 1 vecka gammal skall jag få träffa första gången. Sen ikväll blir det god middag på Strampen i goda vänners lag. Lite dåligt samvete har jag faktiskt, jag åker ut och roar mig medan de andra sliter. Men sånt är livet, jag tar igen det en annan dag.

3 kommentarer:

  1. hördy fröken, man måst få tänk på sej själv ibland...Vi ses väl snart tå=)ring naaa....

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!! Vi har också varit till vasa idag, och fått lite pengar uppbrända...inte så svårt! ;)

    SvaraRadera
  3. Ibland bara måste man få komma iväg och tänka på sig själv också!!
    hoppas du får trevlit ikväll!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad