tisdag 11 augusti 2009

Dagis

Utan minsta lilla tvekan eller bekymmer lämnade Siri kvar på dagis ensam idag. Vi gick in, klädde av oss och sökte upp de minsta barnen. Hon rusade fram till favoritplatsen "bassängen" och hoppade i, tjoade och tjimmade. Jag vinkade hejdå och berättade att hon lämnar kvar medan mamma jobbar. Mmmmm fick jag till svar av en glad . Jag vände på klacken och gick. Med tårar i ögonen satte jag mig i bilen och åkte hem.
Hoppas hon klarar sig fint min lilla stora dam hela dagen. Nu skall jag passa på och klippa gräs och måla lite brädor (för ovanlighetensskull)

2 kommentarer:

  1. Stackars mamma.. Det låter som om det är värre för dig än för lilla tösen.

    SvaraRadera
  2. Hon va no så nöjd och glad hon då ja hämta Minea idag så dedär blir inga problem!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad