onsdag 16 september 2009

Äldst och yngst

Förmiddagen spenderades hos min farmor. Hon blir alltid så glad när vi kommer och tycker det är roligt med lite sällskap. Siri tycker om farmor, hon tycker också om alla hennes goda kakor och kex.


Efter lite vila och mellanmål fick hon följa med pappa Jens i lastbilen. Jens påstår att det varit bästa dagen i Siris liv så här långt. Hon har nämligen fått vara med och köra grävmaskin. Inte vilken grävare som helst, en Volvo EC 210 BLC. Om vi övriga håller med om påståendet låter vi vara osagt. Jag är i vilket fall som helst nöjd och glad att hon trivs i lastbilen och grävmaskinen. Jag får ju en massa tid för mig själv istället. Den tiden spenderades på att skura badrummet idag. Nästa gång skall jag definitivt spendera den på något annat.

1 kommentar:

  1. Måst no faktist buri kom häijm nu! Siri bäre växer å farmor ha man itt heldär sitt pålineg! Måst verkligen jier som du skräijv å pass på medan on finns!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad