tisdag 20 oktober 2009

Virr varr

Mitt huvud är riktigt upp och ner, ut och in. Har varit på 3 köksplaneringsmöten idag i Vasa. Jag visste ungefär hur jag vill ha vårt kök när jag åkte dit, men nu vet jag nästan ingenting längre. Det finns ju 1000 olika alternativ och lösningar på allt. Och olika prisklasser förståss. Hur skall jag veta vad som blir bra, som vi dessutom skall vara nöjda med i mååånga år framöver?

Imorgon är det onsdag och ledig dag. Den skall vi fira med läkarkoll för skrutten och jag skall välja och vraka bland lite kakel bl.a.

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Jepps jag kan riktigt håll me de tenn! Man har på klart va man vill. Men sen så finns e så myki så man blir helt blackout å int vet nå. Urvale ge för stort idag, tyvärr, fast bra oxå ;)
    Men funder gärna flera gånger fram å tibaks, på olika altenativ, så blir e nog bra!
    Ta alltid hem all info å sitt å grubbla å fundra hemma. Alla försäljare har sina knäp för att sälja sina saker. För allt de säljer e ju bra (de e de ju å) men kanske inte alla gånger åt alla personer. Alla har vi våra egna stilar å identiteter.
    Så fundra vidare å lycka till vännen =)
    Kram Johanna :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad