onsdag 11 november 2009

Bråda tider

Jag håller på att bli riktigt galen, på sant. Alla dessa val hit och dit, offerter och prisförfrågningar, material och färgnyanser. Åhhh...det tar aldrig slut. Jag borde väl inte klaga egentligen. Jag får ju mitt alldeles egna hem, precis som jag vill ha det. Men det var bara den lilla biten, HUR VILL JAG HA DET?
Hela vår lediga dag har gått åt att köra runt på en massa ställen och kolla utbud och priser, igen. Samt ikväll har vi varit på besök hos en kökstillverkare. Lite klokare börjar vi bli på den fronten, men ingenting är klart ännu.
Kan vi inte spola tiden lite tycker ni? Vi skippar ett par månader och vipps har vi ett nytt fint hem att flytta in i.

2 kommentarer:

  1. Till sist tyckt ja att man börja ha så läjdon så man bara vald nåt fö ti hav a ondan...

    SvaraRadera
  2. Börjar kännas lite så. Finns så otroooligt många valmöjligheter. Och mina ideer och funderingar verkar inte ta slut :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad