onsdag 18 november 2009

Frisk luft

Efter en hel dag inomhus skulle det bli en befrielse att gå ut på en liten kvällslänk själv. Sambon kommenderade mig via bygget för att städa lite efter dem. Jag plockade och sopade en timme och nu är huset som nytt. Tyvärr fick jag inte den friska luften jag hade tänkt mig. Nu sitter jag i soffan och hostar byggdamm.

På byggfronten har det hänt grejjer nu kan jag lova. De har varit riktigt flitiga hela veckan. Övervåningen har nu ett golv (gipsskivor), mellanväggar, isolering, ström och skivor på en del av väggarna. Det tar sig igen.

1 kommentar:

  1. Ny dundertävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html

    ..där TVÅ st presentkort från en finfin barnbutik ligger i potten! Kika gärna in o delta i den med =)

    (Tipsar dig som tävlat hos mig tidigare! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad