onsdag 25 november 2009

Sömnlöst

Idag prövades verkligen mina nerver till max. Efter avslutad skogsvandring var det dags för lunch och middagsvila. Jag tänkte passa på att vila lite jag med, hur tror ni det gick?
Varken jag eller Siri sov, 1 1/2 timme låg vi i sängen, hon sjöng, hon bäddade, hon bytte blöja på kaninen, hon möblerade om, hon byggde koja, ja hon gjorde precis ALLT utom att sova. Jag min envisa åsna tänkte inte ge upp, men efter 90 minuter fick jag se mig besegrad. Det blev ingen vila idag (förutom 20 minuter i bilen) och riktigt bra blev vår dag i alla fall. Det blir inte alltid som man tänkt sig (åter igen en gång)!

1 kommentar:

  1. Oftast när man planerar någonting skiter det sej för det mesta alltid,åtminstone i mitt fall.
    Barn är verkligen experta att göra precis tvärtom än vad man som förälder vill göra/planerar att göra.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad