tisdag 15 december 2009

Tävlingsdax


Det börjar bli ett tag sedan vi tävlat sist. Nu tycker jag det är dax att fira lite igen. Besöksräknaren har passerat 40000 och det närmar sig jul. Jag tänkte dela ut lite julklappar till er där ute. Denna gången är det något alla behöver och har nytta av (tror jag). Denna gången blir det inte bara en vinnare, utan hela sex stycken. Allt ni behöver göra för att ha en chans att vinna är att lämna en liten kommentar här under. 
Söndag 20.12 kl 21.00 dras vinnarna, så kanske hinner de med i tomtens säck.
Priserna kommer från Wella och HomeSweetHome



1:a pris Miniplatttång + High Hair värmeskydd för håret



2:a pris Lifetex Schampo+balsam för färgat hår och inpackning



3:dje och 4:de pris: High Hair Reseförpackning Spray+Mousse 50ml



Femte pris: Julig disktrasa från HomeSweetHome
 
Sjätte pris: Julig disktrasa från HomeSweetHome 


LYCKA TILL! 

 (Ps. kom i håg att lämna ett namn så jag vet vem ni är)

68 kommentarer:

  1. JAAAA, vill jätte gärna va med i tävlingen, många fina priser du delar ut :) Hoppas såklart på plattången men allt annat va ju också bra :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna!

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna å.. :)

    SvaraRadera
  4. Jeijj!! :) Jag-vill-vinna-plattången!! :D

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla!

    Veronica.V

    SvaraRadera
  6. Oj va kul Jessica!
    Linda på lindvägen vill vara med åxå ;)

    SvaraRadera
  7. Såklart vill ja va me på denna tävling :) Vilka fina priser!

    SvaraRadera
  8. Och jag vill också vara med med platttången i sikte, eftersom jag inte äger någon sådan;)

    SvaraRadera
  9. Behöver en ny plattång!!!Men de övriga priserna är också intressanta :)Vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  10. Va kul med en tävling igen! Jag vill vinna! =)

    SvaraRadera
  11. å så klart vill Millisen va mie å=)

    SvaraRadera
  12. Roligt med en tävling!
    Givetvis vill jag gärna vinna!

    SvaraRadera
  13. Me vill å vara med å vinna en julklapp ti mig =)

    Hoppas på tur!

    Kram Johanna Back-Hannus

    SvaraRadera
  14. absolut ska vill jag vara med! =)

    SvaraRadera
  15. Här e en till som va me å vinna!

    Malin R

    SvaraRadera
  16. Va kul med en tävling! Helst sku jag vinna alltihopa :)

    SvaraRadera
  17. Självklart vill också jag vara med i utlottningen - God Jul till dig! /Catrine

    SvaraRadera
  18. Jag å vill va mie ;) // Linn K

    SvaraRadera
  19. Å härlig tävling! Precis vad jag skulle behöva! :) God Jul!

    SvaraRadera
  20. Precis vad jag skulle behöva! :) Härlig med tävlingar! God Jul!

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med i tävlingen och vinna något av de fina priserna:)

    SvaraRadera
  22. Lite skojj i den annars tunga vardagen skulle inte sitta fel...

    SvaraRadera
  23. Va kul!! Jag vill också vara med.. :)

    SvaraRadera
  24. Å jag som sällan skriver inlägg men NU ska jag göra det å du vet väl varför.....Jag vill vinna nåt.KRAM!!

    SvaraRadera
  25. Hvis jeg er heldig og vinna en af de flotte sager, kommer du og aflevere den personligt sammen med din familie? Moster Sofia

    SvaraRadera
  26. Jag vill oxå delta o gärna vinna något fint till julen:)

    SvaraRadera
  27. Ååå, jag å vill va me :)

    SvaraRadera
  28. Va roligt med en tävling :) Vill vara med, fina priser :)

    God Jul och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  29. Alltid lika kul med tävlingar, vill självklart vara med.
    God Jul!

    SvaraRadera
  30. Jag vill jätte gärna vara med och tävla. So now I´m in!
    Madde S.

    SvaraRadera
  31. Jag å sku vilja ha miniplattången =)

    SvaraRadera
  32. OJ så många fina vinster :O) Jag vill gärna delta och vinna också!!

    SvaraRadera
  33. vill gärna vara med i tävlingen=)
    Madde N

    SvaraRadera
  34. Tävlingar är alltid kul, vill också vara med:)

    SvaraRadera
  35. Kul med tävling! Kan man köpa två lotter? ;)

    SvaraRadera
  36. Visst vill jag oxå pröva turen! Har jag tur så ger jag min (mina) vinster till nästa som har tur!

    SvaraRadera
  37. Och jag vill givetvis delta.

    SvaraRadera
  38. Brukar kika in på din blogg ibland, och vill gärna delta i tävlingen!

    Johanna S, Vasa

    SvaraRadera
  39. Jag vill oxå va me´.
    Mikaela T

    SvaraRadera
  40. Jag å vill va mie :)

    SvaraRadera
  41. Men oj va fina priser! Ja vill såklart å va me! :)

    Cecilia

    SvaraRadera
  42. Fina priser o trevlig blogg!!Vill oxå va med o tävla.


    Anette T

    SvaraRadera
  43. Här va de många som vill vara med i din tävling, å såklart vill även jag vinna :)

    Hoppas du får njuta ordentligt av lite ledighet sen efter jul...de förtjänar du nog!

    Kram

    SvaraRadera
  44. ja vill också vinna =)
    H/jennifer v

    SvaraRadera
  45. Vilken dukti tjej du har som hjälper dig i julens stressiga tider. Jag är absolut med och tävlar! God Jul på er allihopa :-)
    H. Kusin Lizette

    SvaraRadera
  46. Vill va mee jag å!

    SvaraRadera
  47. Jag vill absolut vinna!

    Hoppas på tur sådär före jul!

    SvaraRadera
  48. Oj så trevligt! Hår e allti kul :)

    SvaraRadera
  49. Jag vill också pröva lyckan i ditt lotteri. Synd att ni blev sjuka förstår att det irriterar i dessa tider.Kramiz Yvonne Kaas

    SvaraRadera
  50. Jag vill också vara med i tävlingen...

    Adam'as mamm

    SvaraRadera
  51. malin_h_@hotmail.com19 december 2009 kl. 23:08

    jag e meed!

    SvaraRadera
  52. heey jezzy jamez! jag vill vinna!!!!! ja vill , ja vill!!!! / Åsa B.

    SvaraRadera
  53. Jag vill vinna!
    God Jul till hela familjen!

    // Pernilla

    SvaraRadera
  54. Jag vill också vara med!

    Hoppas Siri mår bättre nu!
    /Mikaela G

    SvaraRadera
  55. Jag vill också vara med och tävla:)
    Leos mamma Johanna W

    SvaraRadera
  56. deltar också i utlottningen :)

    SvaraRadera
  57. Jag vill gärna vara med i tävlingen
    och hoppas att jag vinner.
    Häls. Kerstin H.

    SvaraRadera
  58. Jag å tar me en lott!!En massa härliga saker!!! :-)


    Kram Sosso

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad