söndag 31 januari 2010

Vi bygger som vanligt

Randigt bibliotek/arbetsrum/lekrum och grått badrum

Helgen har gått i byggandets tecken igen. Igår var pappa och Jens flitiga och fixade och donade, bl.a "biblioteket" färdigställdes. Idag var det min tur, jag har spenderat hela dagen i garaget och målat. Nu börjar jag äntligen se slutet på taklisterna och fönsterlisterna. Tyvärr har jag inte ens börjat med golvlisterna. Jag behöver nog inte fundera på vad jag skall hitta på kvällstid den kommande veckan.
Dagens skörd

4 kommentarer:

  1. Jättefint, hande randåt tapetin ska vi ha i sovrume, men lodrät ;)

    SvaraRadera
  2. Javisst..vi är verkligen nöjda och glada.
    Ulle- Perfekt, du har så otroligt bra smak ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vet, du också ;) Plattorna ni har på väggen i duschen är farligt lika dem vi ska ha i kvisten :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad