torsdag 18 februari 2010

Härliga unge

Vi har återfått dottern efter nästan två dygn hos farmor & co. Härligt att ha henne hemma igen, det var så tomt och trist utan henne. Fast närverna ibland inte håller och till-salu-skylten tillverkas skulle jag för något i världen inte klara mig utan skrutt Siri. Vad gjorde vi innan vi hade henne i våra liv?

Ikväll när hon skulle nattas låg hon och sjöng i vanlig ordning, mitt i allt började hon räkna sina finger
-Ett, tåå, fyyla, fem, hex, shuu, åtta.
Vart det tredje fingret och de två sista försvann vet jag inte, det måste vi öva vidare på.

2 kommentarer:

  1. jaa, visst e dom för underbara fast man ibland funderar vad man gett sig in på;) skämt å sido...

    Linn räknar å för fullt...fast, hon börjar oftast me hem sex suu, ÅTTTTAAAA, ie å tiaaa=)

    SvaraRadera
  2. Med många trappor i nyhuset, så kommer räkningen snart att gå som en dans...;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad