torsdag 11 februari 2010

Nu kan vi börja tala om en riktig vinter

Snön den öser ner, det tycks aldrig ta slut. Jag vet inte hur många gånger vi skottat snö på gården denna vinter. För att inte tala om att sopa trappan. Men jag klagar inte, för mig får det gärna vara vintrar som denna. När det ändå är meningen att vi skall ha vintrar.
Min spark från tidigt 80-tal har återuppstått. Den har idag kommit tillbaka i min ägo efter år ute på vift. Den är numera i Siri´s ägo. Jag kan säga att hon är stolt, men själva tekniken är fortfarande lite svår. Som synes gillar hon bäst att sitta på och någon annan sköter farten.

1 kommentar:

  1. Håller fullständigt med! ska vi ha vinter så är det såhär det ska vara.:) ha de gott! Hälsn. Mikaela

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad