tisdag 13 juli 2010

Semestertider

Det var så fullt upp med målandet i helgen så jag glömde alldeles bort att nämna att det är min tur att ha semester. Nu har äntligen Siri och jag sommarlov tillsammans.
Igår började vi med att ha huset fullt av mammor och barn. Det var 3 av mina fd. klasskompisar som kom på besök med sina barn. Full rulle hela dagen och oj så roligt vi hade. Nästa år är det 10 år sedan vi blev färdiga frisörer och då borde vi få ihop en träff med hela klassen. Men dessa 3 är de jag haft mest kontakt med och vi träffas fortfarande med jämna mellanrum. Vi hann vara med om mycket galej under våra 3 år i Vasa, så vi har alltid en massa trevligt att diskutera


Semestertider= kvällsmat på balkongen, sova länge på morgonen (mammas önskan), sola, simma, äta glass och umgås med nära och kära. Vi skall hinna med det mesta denna vecka hoppas vi.

3 kommentarer:

  1. Oj va roligt =) njuut och ha en skön semester!!
    Själv har jag 2,5 vecka kvar tills affären stängs...så då.. jaaa...får jag min semester!! =))) Läängtar....
    Kanske jag å evelina får komma ut på cykeln nån kväll och hälsa på? el har du kanske bara fullt program??
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ha en jätte skön semester! =)

    SvaraRadera
  3. Tack...vi försöker allt vad vi hinner!
    När så välkomna när ni vill. Vi är nog ut och yrar rätt mycket. Men sväng in via och har ni tur är vi kanske hemma :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad