tisdag 9 november 2010

Inlägg nr 1001

Det är sent och jag borde egentligen sova med min dotter på vinden. Men det har jag redan gjort, jag lyckade än en gång somna vid nattningen. Jag börjar undra, precis som min sambo hur tusan det är möjligt att somna så lätt (till på köpet var det Desperate Housewives som väntade ikväll och jag lyckade sova bort halva favoritprogrammet) Så nu är jag inte det minsta trött. Dessutom blåser det som bara den här nu, låter som om taket håller på att lyfta vilken sekund som helst. Och på insidan av mig är det också kalabalik, vet inte vad det är för fel på den nuvanarande möbleringen, men det är definitivt påväg att möbleras om bland min inälvor. Jag kan inte minnas att Siri var såhär livlig, men det här med att minnas är inte riktigt min starka sida heller.

1 kommentar:

  1. då är dett trolitvis en kille. jag fick inte en lung stund i kroppen medans jag väntade första som var en kille, men anndra gången så var det lungnare sparkar och rörelser på dagen å på natten fick jag såva ostört fram till 6 på morgonen. å när dagen D komm visade det sig va en liten tjej som bott i mig i 9 månader :). så jag tror starkt på att ni får en bebis kille denna gång. Lycka till i fortsättningen =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad