torsdag 30 december 2010

En dag på vift

Tänk vad fort en dag kan susa förbi. Men vi har i alla fall fått en hel del genomfört, lymfterapi (jag), öronkoll (Siri) och ultraljud (jag). Idag var dagen det sista ultrat skulle ske och vi beslutade gemensamt (far till barnet och jag) att jag skulle fråga om könet på barnet. Men det hela gick så snabbt, så löjligt snabbt. Jag hann bara kasta mig upp på britsen, svänga huvudet till höger för att kolla skärmen och så var det klart. Allt ok, inget avvikande. Jag hann inte ens fråga och så var jag utkastad ur rummet. Så det om det, vi är fortfarande lika ovetandes om könet (fast vi nog tror på en syster)
Nu gäller det att piffa till sig lite och dra på finkläderna, ikväll blir det mat på restaurang med en massa mammor...med barnen hemma.

1 kommentar:

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad