söndag 12 december 2010

Fötterna på soffbordet

 Jag pustar ut, huset är rent. Uppifrån och ner, nerifrån och upp. Mina kumpaner har tagit natt och jag njuter av lugnet med en kopp glögg och dålig tv-tablå. 


Min sambo delar förövrigt inte min iver med att pynta huset inför julen, Han tycker att gränsen är nådd, man skall inte plocka fram för mycket krims krams. Och visst håller jag med till en del, men min gräns är inte nådd ännu. Det är ju så fruktansvärt roligt nu med ett nytt hus att pynta.


Tacksamt jobb det här städandet, så här såg det ut vid läggdags. Nystädat var det ja...för en stund sen.

1 kommentar:

  1. ju mer pynt desto bättre sålänge pynten är fina :) städning borde man få betalt för...hmmm...jag ser en spargris som jag fyller med en slant varje gång jag städat och sedan unnar mig något...........bättre om någon annan fyllde på den dock

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad