tisdag 8 februari 2011

Bli en Buzzador









Känner du någon som är gravid eller har småbarn?
Tror du att den personen skulle tycka det vore roligt att vara en Buzzador, och få chansen att pröva spännande produkter och tjänster, och diskutera dessa med sina vänner?

Rekrytera dem då till Buzzador!



Inför 2011 är det massor av spännande företag som knackar på dörren och vill göra kampanjer med Buzzador, och småbarns- och bebisföräldrar är som så ofta hett eftertraktade målgrupper. Därför behöver vi bli fler! Så hur gör vi nu? Jo, vi tar våra vänner Buzzadorerna till hjälp!
Nu ber vi om hjälp med att rekrytera följande målgrupp:
Gravida
och/eller föräldrar med småbarn födda 1 februari 2009 eller senare 


Använd denna länk för att bli en buzzador

3 kommentarer:

  1. Är redan en Buzzador men har aldrig fått någon kampanj eller grej.. Konstigt tycker jag... Åtminestone ett ½ år har jag varit det...

    SvaraRadera
  2. Det är npg jättelänge se jag har fått vara med i någon kampanj också. Men nu tycker jag väl att det borde bli dags snart eftersom dom söker gravida och/eller de med småbarn.

    SvaraRadera
  3. prova fix in me i hede ja å men ja fatta nu itt så mychy åv a men men.. nå kanske ja buri förståå na et nain måna :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad