torsdag 3 februari 2011

Gissa mera


Flicka vs Pojke?
Datum?


Som det ser ut nu så står det 18-8 på att det blir en lillebror. Och ni har gissat att han/hon tittar ut någon gång mellan den 9 och 25.2. Så fortsätt med mera gissningar här. Det var riktigt kul det här.

Jag själv har sagt riktigt från början att det kommer att komma en lillasyster den 22.2, på min mors födelsedag. Precis lika som Milla gissade och Malin gissade samma dag, men en lillebror. Har vi rätt eller blir det någon annan, det blir spännande att se.

3 kommentarer:

  1. Vad gissar du SJÄLV på? Tell us!

    SvaraRadera
  2. Det blir en Glenn-Jonas den 17:e kl. 05.15.

    SvaraRadera
  3. Intressant att läsa vad många gissar :) Jag blir ju glad om lillasyster eller lillebror kommer på min födelsedag men jag tror inte hon/han kan vänta så länge. Förlossningen sker redan 20.2. Vad det blir har ingen betydelse bara allt går bra och ni får vara friska! Många kramar från Mamma/Mommo och Michael

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad