tisdag 1 mars 2011

Nominering

Jag fiick en nominering av Ica som jag skall försöka mig på
1. När började du blogga?
13.10.2008 startade jag denna blogg. Innan det har jag skrivit "dagbok" på olika communityn. 
2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du i den?
Min blogg handlar om min vardag, inte exklusivare än så. Från början handlade det mest om Siri, eftersom hon var liten bebis vid den tiden då jag började blogga. Sedan blev det också en hel del husbyggande och inredningsfunderingar. Nu blir det igen en hel del bebis snack eftersom vår dotter Saga såg dagens ljus för en vecka sedan.
3. Vad gör din blogg speciell?
Min blogg är nog inte så värst speciell skulle jag säga. Vardagsbloggar kryllar det av, likaså mammabloggar. Jag försöker att ha mycket bilder. Jag själv tycker det är mycket roligare att läsa och följa bloggar med mycket bilder och gärna fina bilder också.
4. Vad fick dig att börja blogga?
Först och främst var det nog för släkt och vänner som befinner sig på andra orter och i andra länder. Så att de skulle få ta del av Siris utveckling och framsteg eftersom vi inte träffas så ofta. Sedan har det bara snurrat på och nu har jag många många fler läsare än bara släkt och vänner.
5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?
Jag skulle väldigt gärna ha en ny design. En ny fin updaterad header och stilren layout. Tyvärr har jag inte talangen att göra det själv. Så finns det någon som kan hjälpa mig eller vet ni vart jag skall vända mig får ni gärna säga till!
Jag skickar den vidare till Cha-Cha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad