onsdag 6 april 2011

Nu skall vi också leva "normalt"

Den uppmärksamme minns kanske att jag på min födelsedag berättade att Jens var ute på vift och att jag förhoppningsvis skulle få den bästa födelsedagspresenten. Det var en arbetsintervju han var ut på, och vet ni vad HAN FICK JOBBET. Det har länge funnits i hans tankar och för några veckor sedan sålde han bort lastbilen. Sedan dök ett passligt jobberbjudande upp och hans sökte. Tyvärr var det också många andra som sökte och vi trodde loppet var kört. Men skam den som ger sig. Idag var första dagen på hans nya jobb. Det jobbet finns i Vasa, vilket innebär pendlande och lite längre arbetsdagar. Men herregud så skönt, vi kommer att ha honom hemma varje kväll och varje natt. Nu kommer vi också börja leva lite "normalare" igen.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har nominerat dig på min blogg :-) Din blogg är en av mina favoriter och har därmed valts ut till Liebster award.

    SvaraRadera
  2. Grattis åt er alla!
    He je ni värda :)
    /MIchaela

    SvaraRadera
  3. var jobbar han då??

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad