söndag 17 april 2011

Röstning och älgsoppa

Visst fick jag vara stolt som en tupp igår. Mormor och Siri skötte sig fint, det var med tårar i ögonen jag satt och tittade på programmet (och alla andra program för den delen också). Massor med duktiga barn och en massa mammor och pappor som får vara stolta som tuppar. Bra jobbat Närpes Gymnastikförening!

Idag skall vi rösta, glöm inte det. Dessutom kokar min far (inte bara min far, utan hela jaktlaget) älgsoppa i hembyn idag. Vi får gå till dukat bord, dessutom brukar det vara himla gott. Bra söndag det här.

1 kommentar:

  1. Jaa, Siri & momma var jätteduktiga! Värst bara då programmet alltid går så fort, borde få se en repris så man skulle hinna se alla ivriga och duktiga FOB:are!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad