torsdag 25 augusti 2011

En dag från h...

Jag har just konstaterat att det senaste dygnet varit det värsta på 6 månader, dvs Sagas sämsta dag har infallit idag.
Båda monstren är förkylda, det rinner snor ur de små näsorna. Dåligt med sömn inatt, Saga har ätit 3-4 ggr (vilket inte ens inträffade då hon var nyfödd) Siri har också vaknat med jämna mellanrum och gråtit. Idag har det mest bara varit gråt och skrik och tjat och blä om vartannat. Inte ens middagsvilan jag sett fram emot hela dagen var lyckad. Den här dagen kan vi stryka ur kalendern. Nu väntar jag hem sambon så att jag får fly fältet. Jag tror jag skall uppsöka simhallen för lite terapi.


Flickan utan pannlugg har på sig pappans arbetströja samt olika strumpor, för det har tydligen Pippi Långstrump också!


2 kommentarer:

  1. Låter precis som vår dag. Tänkte uppdatera fb med följande status: tröstäter choklad denna skitdag :)

    SvaraRadera
  2. Äsch då =( Vi hoppas på in betär dag idag! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad