tisdag 27 september 2011

Pinsamt

Vi skall få gå på bröllop på lördag. Det har varit lite panik i klädväg, men igår anlände tre stycken klänningar med posten och tro det eller ej men två av dem var riktigt bra. Nu gäller det att bestämma vilken av dem som åker på. 
Men jag kom just att tänka på håret. Vet ni jag har inte färgat håret sedan april, fatta...april. Och jag som frisör skall väl föregå med gott exempel, eller. Men vi säger att det räknas inte när man är mammaledig, då får man vara råttfärgad i håret och klippa sig 2ggr i året. Ok?
Men för att inte vara alltför pinsam och se riktigt mammaledig och sjabbig ut på vännens bröllop borde jag ta tag i hårfärgningen innan veckan är slut. För allas bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad