fredag 2 september 2011

Tidig väckning

Det är inte alla dagar man frivilligt stiger upp strax efter 05. Men idag var en viktigt dag. En del av er vet vad jag talar om och har säkert också haft väckning för att delta med spänning. För de övriga kan jag berätta att det var dags för försöken herrarnas 200m i VM.
Nej egentligen är jag inte knäpp eller så men, när en pojke vid namn Jonathan Åstrand (från min trakter och tävlandes i mina gamla klubbfärger utöver landslagsdräkten) deltar med de stora pojkarna, då är man lite tvungen att stiga upp och titta.
Nu är det klart, han gjorde det fint som vanligt och nu väntar semifinal. Jag får krypa ner under täcket igen och förhoppningsvis sova någon timme till innan småliven har väckning. Sambon däremot är van vid tidig väckning och gav sig iväg på jobb.

1 kommentar:

  1. nä man stiger inte upp frivilligt runt fem, inte ens för jonathan. man pelar in å tittar på det genast när man stiger upp! =) härligt jontte!!

    -paulina

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad