torsdag 13 oktober 2011

3 år

Bild

Hipp hipp hurraa´ för bloggen som fyller 3 år idaa´

Under den tiden har jag publicerat 1500 inlägg, detta blev mitt 1501:a

Måndagen den 13:e oktober 2008 hade jag 26 besökare, igår 12.10.2011 627 besökare
Rekordet lyder på 789 besökare, det slogs den 21.2.2011 på Sagas födelsedag

Totalt sedan bloggen startade har den haft 444 204 sidvsiningar

37,31% har kommit hit raka spåret
42,07% kom via länkar 
20,62 använde sig av sökmotorer

Det vanligaste sökordet via google är Mammajezzica
Sedan har man också hittat hit genom att söka loppis i böle, matta med stjärnor, kreivi-talo, syd-österbotten blogg, familjestugan närpes, hjälpkök, hormonnippor, närpesdialekt och tomatkarneval.
Mina favoriter som lämnar lite frågetecken är långdistansförhållande, möss feck, största fötter, varit på slarv och silikon. Hoppas ni hittade vad ni sökte.

Besökarna kommer från 50(?) olika länder. Flitigast är givetvis finländarna, följt av svenskar, norskar och danskar.

Mina finländska besökare kommer till störtsa delen från Vasa, Närpes, Helsingfors, Kristinestad och Jakobstad.

Fakta enligt Google Analytics

9 kommentarer:

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad