torsdag 3 november 2011

Pappelina



Det finns inte många mattor i vårt hus. Dels för att det är jobbigt att bära ut och damma av när det skall städas och dels för att de lätt blir kladdiga och smutsiga med småbarn i huset (och en klottfia till mor också för den delen). Det bästa som finns är då Pappelinas plastmattor. Nu har två till fått flytta in med oss och jag är så kär. Lätta och behändiga att kasta ut skaka av och in med dem i duschen och skrubba bort kladd. Grymt snygga är de också för den delen.

5 kommentarer:

  1. Var köper du dessa mattor?

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt mina från KK-möbler i Närpes. Finns också i Vasa hos Säde (på Brändö)

    SvaraRadera
  3. oj vilka snygga mattor :)

    SvaraRadera
  4. oj dom där var fina! Såå snyggt med stjärnor.

    SvaraRadera
  5. Tack. Jo jag vet, men snart börjar det vara risk att det "svämmar över" av stjärnor hemma hos oss.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad