onsdag 7 december 2011

Min kamera och mina ord


Det som till stor del gjorde den lyckade resan var hotellvistelsen med
(en del av) de övriga österbottniska deltagarna. Eva* och Joanna dök upp på vårt rum på eftermiddagen och vi samarbetade och fixade frisyrer, limmade naglar, testade strumpbyxalternativ och målade våra ansikten. Det blev bråttom som vanligt (konstigt, jag som alltid brukar skylla mina förseningar på barnen och nu var de inte ens med) och vi halvsprang så gott vi kunde till festplatsen.
Morgonen efter mötte vi ytterligare upp Hanna och Aja och smällde i oss den efterlängtade hotellfrukosten. 
 Tack till er alla fina och rara för pratet och sällskapet!

*som för övrigt kammade hem det största priset, Årets Blogg 2011...GRATTIS IGEN!

1 kommentar:

  1. Det var kul att träffas och hotellfrukostsamtalet var uppskattat, resan var en fin upplevelse men som du skriver, nog är det alltid skönt att komma hem igen! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad