söndag 1 januari 2012

Famnbarnet

Jag har jobbat kvällsskift hela veckan och har inte varit hemma innan läggdags för Saga. Jens har klagat att kvällarna varit besvärliga och Saga har varit ett hopplöst famnbarn. Igår kväll var det samma sak och jag fick uppleva det själv. Det var en befrielse när klockan slog åtta och vi fick börja tänka på hennes refräng. Imorse kom jag på en av orsakerna till gnällfesten, tand nr 5 har gjort entre´. Vi inleder således det nya året med två framtänder. (tand nr 4, den första framtanden ploppade fram dagen innan julafton)

2 kommentarer:

  1. Fast jag tror det är åldern också. Vi har det alldeles HOPPLÖST här för tillfället också. Alltså katastrofalt mycket famn och kläng och jag får lov att gå runt med S på ryggen i manducan också inomhus för att få något gjort överhuvudtaget. Hoppas verkligen att det snart går över, för jag har nog lite ångest om det ska fortsätta så här och jag ska börja vara borta i veckorna.

    SvaraRadera
  2. Det är mycket troligt. Tycker nog mig se samma tendenser idag också fast tanden pickat genom. Hoppas det är snabbt övergående för er också!.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad