torsdag 26 januari 2012

Kommentarsvar och griniga barn

Igår kväll såg jag på en annan Blogspot blogg att de äntligen har kommit ut med "svarsfunktionen" i kommentarsfältet. Som jag har väntat. Nu har jag alltså ändrat lite inställningar och jag borde nu kunna svara skilt på varje kommentar. Hoppas det fungerar för alla och inte ställer till med trubbel (som blogspot tyvärr ibland har benägenhet att göra) så säg till ifall det inte fungerar med era webbläsare.

Här är det lite dålig feelis idag, griniga barn som hänger i mina byxben. Siri har hostat som jag vet inte vad i natt och sovit oroligt. Kl 6 imorse grät hon hysteriskt över hostan, vilket resulterade i att lill parveln också vaknade och vi tog morgon alla tre...zZZZzz...
Vi kunde alltså haft en bättre start på dagen. Nu kämpar jag emot trötta och griniga barn. Bara lunchen är nertuggad skall jag bädda ner oss i sängen och hoppas på en nystart på eftermiddagen.





10 kommentarer:

  1. Måste ju testa att kommentera nu då :)
    Mathilda e ju en sån som alltid får hosta då hon blir förkyld, inte som jag som aldrig får hosta.
    Pappa upp i dagen :P
    Det jag lärt mej är att sätta in hostmedicin direkt hon hostar första gången, då brukar det ge sej på en dag!
    Hoppas ni får en bra dag i alla fall!
    / Michaela

    SvaraRadera
  2. Bra, tack. Nu får jag det testar hur det är att svara också :D Det blev nog ett samtal till HVC för lite hostmedicin. Hon hostade konstant var 30:e sekund. Men nu sover hon på soffan och Saga i vagnen...så nu är mina nerver på plats igen och dagen kan bara bli bättre

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ordnar e nog upp sej fort:)
      /Michaela

      Radera
  3. Det vill jag också ha..måste testa mig fram :)
    Om jag int kan så ropar jag HJÄLP ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här har jag väntat på länge...det var inte svårt. Ändra till "inbäddade kommentarer" så fixar det sig själv :D

      Radera
  4. Och var finner ni den funktionen!??? 8D Vill också ha en sån, letat men hittar inte ? =/

    Vill gärna ha lite hjälp ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://fixa-din.blogspot.com/2012/01/tradade-kommentarer.html
      Här står utförligt hur du skall gå tillväga, inget svårt alls.
      Men det står också att det nya systemet inte fungerat så bra hittills, men att de jobbar med problemen.
      Lycka till!

      Radera
  5. Finemang!! Nästa steg är att de får "svara-knappen" till samma sida där man skriver blogginlägg ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant, men man kan inte få allt på en gång ;)

      Radera
  6. Hurra för den funktionen! :) Jag har läst om den tidigare, men när jag testade för nån vecka sen fick jag det inte att fungera, men nu gick det vägen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad