onsdag 25 januari 2012

Kvällsro




 En av de känslorna som finns i toppen av min bästa-känslorna-lista är nog kvällsmyset strax innan läggdags. Mätta i magarna efter gröt och kvällsmjölk tittar vi alltid på barnkanalen en stund och alla är (oftast) lugna och saliga. Sedan är det natt-natt för Saga och Siri får vara uppe en stund till.


En annan av tio-i-topp-känlorna är också när alla har somnat (inkl. Jens), jag får sätta mig själv vid datorn eller bädda ner mig i soffan framför tv'n och slappa. Att jag sedan somnar 1 av 3 kvällar när jag nattar Siri (som igår t.ex), det är en helt annan historia. 



2 kommentarer:

  1. Åååh dedär tycker jag oxå, de e sååå skönt. Eller förr var det det, men nu nu somnar man halv 9 el 9 själv å e uppe halva natten:(
    Saknar det men snaart kommer det tillbaka när Olivia lärt sig sova!! Förr eller senare måste det ju ske :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Javisst skall hon lära sig att sova också. Men ack hur jobbigt det är innan de fattar poängen med det.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad