söndag 12 februari 2012

Utfärdsdagen



Det var till Tammerfors vi styrde kosan igår morse. Det var en bra dag på alla sätt och vis och allt gick som planerat. Det är så roligt när alla samarbetar och uppför sig exemplariskt (nu menar jag främst barnen, men visst skötte sambon sig också). Vi besökte en bilaffär och skakade hand, åt lunch på Ikea och skyndade genom affären och plockade på oss det "nödvändigaste". Sedan körde vi nöjda och glada hem igen med bra fart. Kl 19.00 bänkade jag mig i Uf-lokalen i hembyn och vred mig av skratt åt revymakarna...medan de övriga familjemedlemmarna kämpade mot sömnen hemma i soffan och tittade på melodifestivalen med ett öga.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Varsågod, hoppas du får användning för den och att den skall passa.

      Radera
  2. Grattis till nya bilen! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad