söndag 11 mars 2012

Världens bästa Siri


Man borde inte ropa Hej innan man är över bäcken, men med 3 suveräna nätter i bagaget är jag så stolt.
Första natten kom hon som sagt in tassandes till oss. Men de senaste två nätterna har hon sovit hela natten i egen säng och eget rum. Andra kvällen satt jag också utanför hennes rum i soffan tills hon somnat. Men igår gick jag ner efter sagan och hon somnade själv i alla fall. Min duktiga lilla busunge. 
Hon har visserligen vaknat redan strax efter 7, men det har Saga också gjort den senaste tiden så det är ok. Lite tidigare läggning för alla istället.
Tänk att det gick så bra tillslut, fast det verkat totalt omöjligt med egen säng. Jag hade hunnit förbereda mig på en extra sängkompis i 10 år till ännu.

4 kommentarer:

  1. Super duper Siri...:-)
    /milla

    SvaraRadera
  2. Duktiga Siri! Här funderas det över var den fjärde sovplatsen ska vara i vårt sovrum...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst! Men ni har ju rätt stort sovrum, månne det inte finns plats för en pinnasäng också :)

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad