fredag 1 juni 2012

Full fart


Visst blev natten lite orolig med några extra uppvaknanden. Men imorse var febern som bort blåst och fröken i fråga var sig själv igen. Helt klart var det fråga om tandsprickning. 
Nu sover energiknippet och jag har det rätt lugnt och stilla för stunden. Siri har en kompis på besök och de sköter sig själva uppe på vinden. De lekte just restaurang och möblerade om hela övervåningen. Nu låter det som om det är picknick på gång och de klurar ut vilka färdmedel de skall ta till för att få med alla sina familjemedlemmar. Kan tänka mig att det tar en halv dag eller två att plocka i ordning hela övervåningen igen, men det är en helt annan sak. De har ju i alla fall roligt. Tror jag kastar mig på soffan och vilar ögonen en stund. Skall nämligen göra ett nytt försök ikväll och se om det lyckas med jobbandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad