fredag 20 juli 2012

Den senaste veckan


Timmarna blir till dagar och dagarna blir till veckor. Tiden rusar när man har roligt och nu har en hel semester vecka gått igen. Jag har hunnit jobba en hel del mellan semestrandet, varit med på en fin vigsel, vi har haft en faster med fästman från STHLM på besök, vi har solat och badat, plockat och ätit jordgubbar ur morsfars land (tack!), umgåtts med vänner, haft en familjedag i Vasastaden (RockMom, var var ni i tisdags? Vi spanade efter er i "er lekpark"!) Samt plockat och donat med det vanliga som hör vardagen till både ute och inne.
Det här med att köra sommartakt på bloggen var ingen dum ide. Det är så skönt att pausa blogghjärnan lite också ibland. Men jag lovar er att jag är nog snart tillbaka i samma banor igen. Kameran är inte lika flitigt bruk som vanligt och jag vill fortsätta kunna bläddra bakåt i arkivet och läsa om våra dagar.

8 kommentarer:

  1. Jaaa, jag ser ju att ni varit i vår park!!
    Var VA vi i tisdags? Dagarna flyter ihop, och den ena är den andra lik..men jag tror faktiskt att vi kom till stan först på eftermiddagen, å att vi aldrig hann till parken den dan.
    Det e lite mera hemmavarande och mindre körande nu då det är semester :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch vad synd, jag hoppades på att få träffa er. Kanske vi stöter på varandra här i trakterna nu då istället någon gång :D

      Radera
  2. Låter som en bra semestervecka! Vilka fina somriga bilder! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack...det har varit flera fina semesterveckor på raken nu:D

      Radera
  3. Det där är också VÅR park ;) Är där med våra tjejer så gott som dagligen (förutom just nu när jag är nyopererad). Skulle nog ha kommit fram o hälsat om vi hade varit där samtidigt. Synd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaa ja...det måste du göra om vi skulle "råkas" någon gång :D

      Radera
  4. sommaren är faktiskt ganska bra tid att vila blogghjärnan på egentligen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var faktiskt inget dåligt beslut att ta. Men nu börjar den vara laddad igen och redo att köras på nytt ;)

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad