fredag 31 augusti 2012

Vanligtvis ingen modeblogg


Jens såg en snygg outfit (eller var det modellen, jag vet inte) i en postorderkatalog Men i alla fall bar hon en snygg svart läderjacka och han tyckte jag borde ha en likadan. Han t.o.m lovade köpa en sån åt mig om vi hittade någon liknande någonstans. Att jag skulle falla över en svart snygg läderjacka på Halpa-Halli i går var ganska otippat. Visste ni att de har Sisters Point kläder där? (Jackan var t.om 12€ billigare än på Bubbleroom.fi) Det är ju det jag har sagt, Halpa-Halli är bra. 

4 kommentarer:

  1. vad vore livet(och närpes) utan halpa-halli ;)

    SvaraRadera
  2. Ja säg det, stänger Halpa-Halli får vi emigrera ;)

    SvaraRadera
  3. je haschklie taan å`:) //Ida

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad