torsdag 27 september 2012

Harrström runt


Här ränner vi och far, som om vi inte hade annat att göra. Igår styrde vi nosen mot Harrström och spenderade några timmar där. Saga blev bästis med Morris och Siri konstaterade igen att hon skall definitivt bli butiksbiträde när hon blir stor. Jag tog mig en långpromenad och utforskade Harrströms alla vägar medan Siri jobbade hårt och Saga sov middag. Jag hoppades stöta på Sofia eller Petra utefter vägen, men tyvärr inte den här gången. Harrström är en fin by med sina väderkvarnar och närheten till havet. Synd bara att ingen efterträdare till matvaruaffären har hittats, därför stänger den sina dörrar nu på lördag.

3 kommentarer:

  1. Nåmen, va synd! Du borde hört av dig så skulle vi fått promenera tillsammans :). Här har vi de fint och mysigt men kommer definitivt att sakna vår butik.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, jag tänkte nog på det då vi promenerade iväg. Men då hade jag ju ingen nummer på mig. Men kanske en annan gång :D

      Radera
  2. Jaa, det är nog med lite sorg i hjärtat jag inte promenerar om dagarna längre, utan mest hänger på jobbet. Och med stor sorg i hjärtat att affären stänger, naturligtvis. Annars fina, fina bilder på vår fina by! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad