måndag 1 oktober 2012

Farmors blommor


Dom här blommorna brukar alltid pryda min farmors bord i vardagsrummet den här tiden på året. Så även idag. Idag passade jag på att klippa åt mig några stjälkar när vi var där på besök, så nu har jag en likadan bukett på mitt köksbord. Den här veckan skall jag titta på blommorna och tänka lite extra på farmor. Hon börjar en ny era i sitt 88 åriga liv, och packar i hop sitt liv och flyttar in på ett åldringshem. Jag hoppas och vill tro att du kommer börja trivas i ditt nya hem farmor!

4 kommentarer:

  1. Jag äslar dessa blommor. Snattar alltid av mamma på hösten. De står ju sig hur länge som helst. Hoppas farmor börjar trivas bra i sitt nya hem.

    SvaraRadera
  2. Ja de verkar seglivade..det passar mig bra :D Vi skall hoppas på det bästa, men jag tycker hennes inställning verkar positiv så månne det inte skall gå bra.

    SvaraRadera
  3. Va bra,då får ni ju nära till henne åxå :)
    Sussi W

    SvaraRadera
  4. Ja kärleksörten är vacker så här års

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad