tisdag 27 november 2012

Tre dagens



1. Det var så mycket lättare och behändigare att handla med barnet på bilden innan hon hade ben som bar henne. Nästa gång får det lov att bli den vanliga affären med enbart vanliga kundkärror. Där hålls hon i alla fall lite bättre och jag slipper förhoppningsvis jaga henne genom hela affären.

2. Min väldigt höggravida kusin kom på besök med sin söta Moa. Med sig hade dom de godaste Berlinermunkarna (elå smetamunkan som vi säir schenn) från bageriet och vi åt alla med god aprtit. Jag hoppas att nästa gång vi ses får jag även träffa på bebben som håller till i magen. Jag håller tummarna för er!

3. Det lär vara lillajul på lördag. Jag inledde pyntandet lite försiktigt ikväll med en ljusslinga, två stjärnor och en ljusstake. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad