måndag 17 december 2012

Lite helgbilder från telefonen


För de som följer mig på Instagram är det här redan bekanta bilder. Men för er som inte gör det så skall ni också få en liten helgöverblick. Jag har blivit lite dålig med den riktiga kameran, vilket är väldigt synd för mobilbilderna kan ju verkligen inte jämföras med Canon. Men det är så behändigt att knäppa med telofenen och den är faktiskt oftast i fickan eller väskan. Eller behändigt och behändigt, köldgrader och min telefon går inte så bra ihop, därför är det mest inomhusbilder här ovan också. Men en bra helg hade vi och jag var ledig både fredag och lördag. Det är vi för bortskämda med direkt. Men lika snabbt som vanligt gick den här helgen också och nu är det måndag igen. En vecka kvar till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad